Zgłoszenie serwisowe: Czy chciałbyś skontaktować się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta ?

Nikt nie chce zastanawiać się nad stanem maszyny. Czy masz zgłoszenie serwisowe, może potrzebujesz wsparcia technicznego? Masz pytanie dotyczące tokarki, lub frezarki STYLE ? Potrzebujesz pomocy w obsłudze, albo szkolenia ? Nasi pracownicy są gotowi !

Potrzebuje wsparcia ze strony obsługi klienta STYLE.

Poniżej możesz wysłać zgłoszenie serwisowe, lub wniosek online. Formularz jest wymagany do przetworzenia Twojego zgłoszenia. Obsługa klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania formularza serwisowego. Wypełniając zgłoszenie serwisowe możliwie najpełniej, możemy pomóc Ci lepiej i wydajniej.

Wypełnij poniższy formularz, lub zadzwoń bezpośrednio do naszej obsługi klienta pod numer +48 730-944-724

Wsparcie klienta STYLE: wyjątkowa usługa

Oferujemy wyjątkowe wsparcie klienta dzięki serwisowi producenta. Wszystkie maszyny CNC i nasze sterowanie graficzne STYLE są opracowywane, montowane i testowane w Bunschoten w Holandii. Pracownicy działu wsparcia pracowali jako technicy serwisowi. To doświadczenie pomaga im w diagnozowaniu potrzeb i ewentualnych problemów z maszyną, co jest ważną cechą tego stanowiska.

Do działu obsługi klienta należy zidentyfikowanie problemów, lub usterek. W około połowie przypadków dział obsługi rozwiązuje problem przez telefon, w pozostałych przypadkach wysyła serwisanta w drogę.
Wszystko to zapewnia, że klient otrzyma optymalną pomoc serwisową, czy to przez telefon, czy dzięki wizycie serwisu.